• Pagini

  • RSS Metode de promovare

    • Neuvoo.ro Aprilie 27, 2016
      Ce este mai exact Neuvoo:  neuvoo.ro  este unul dintre cele mai mari motoare de cautare de locuri de munca din Romania. Avand punctul de pornire in Canada, unde numele sau este sinonim cu “cautare loc de munca”, numara mai mult de trei ani in domeniul de elita. Cele 15 milioane de locuri de munca pot … Continue reading Neuvoo.ro →
      laurentiu vlad
    • Backlink Analyzer Online SEO Tools Mai 28, 2014
      Optimizarea Off-page nu este efectuata direct pe site, insa nu este mai putin importanta. Optimizarea off-page se reduce la un principiu foarte simplu: generarea a cat mai multe (si calitative) linkuri externe (backlinks) spre site-ul optimizat. Factorii care influenteaza un link extern: Anchor Text of Link – Cuvintele folosite in tagul anchor care constitui […]
      laurentiu vlad
    • Statistici web | Google Analytics Mai 23, 2014
      Statistici web – Web Analytics (Analiza web) este procesul de colectare, măsurare şi analizare a activităţii utilizatorului pe site, în vederea atingerii obiectivelor dumneavoastră. Instrumentele de analiză ajută proprietarul site-ului pentru a urmări statisticile site-ului, inclusiv comportamentul vizitatorilor pe site. Ele ajută, de asemenea, proprietarul […]
      laurentiu vlad
    • Google Translate | Google Traducere Mai 21, 2014
      Google Translate este un traducator automat oferit de Google. Fiind un traducator automat Google Traducere nu are o fidelitate extraordinar de mare, insa este acceptabila. De curand Google Translate a lansat traducerea in cateva limbi noi,  fiind primul traducator automat gratuit din si in bulgara, ceha, croata, hindi, poloneza si romana. Astfel, traducatoru […]
      laurentiu vlad
    • 4 modalitati de promovare a afacerii cu investitii minime Mai 19, 2014
      Pentru ca o afacere sa aiba succes aceasta trebuie sa fie cat mai bine planificata. Planificarea activitatilor de marketing, analiza pietei, conceperea produsului si a modului in care acesta va apare pe piata, estimarea cheltuielilor duc la o conturare cat mai clara a activitatilor si directiilor de evolutie a firmei. Planul de marketing face parte … Continu […]
      laurentiu vlad
    • Keyword Tips – Page optimization Mai 15, 2014
      Frecventa cuvintelor cheie (Keyword Frequency) = De cate ori cuvantul cheie se gaseste intr-o arie specifica a paginii incluzand meta tag-urile, titlurile, textul paginii si alt-tag-urile (descrieri ale imaginilor din site). O regula aproximativa este folosirea cuvantui cheie nu mai mult de trei ori in fiecare meta tag, de patru ori in tag-ul de titlu, … Con […]
      laurentiu vlad
    • Google si alte motoare de cautare pe internet: Cenzurat Mai 14, 2014
      Utilizatorii online vor putea cere  gigantului Google si altor motoare de cautare pe internet sa stearga din rezultatele cautarilor online unele informatii, link-uri catre stiri, decizii judecatoresti si alte documente care contin informatii defaimatoare, potrivit unei hotarari CEJ (Curtea Europeana de Justitie), masura pe care gigantul IT Google o considera […]
      laurentiu vlad
    • Keyword research Mai 13, 2014
      Keyword Research – Ce este si cum se face Keyword Research? Conform definitiei pe care o avem in Glosarul SEO rezulta asa: Keyword Research: se refera la procesul de cautare, cercetare, si intocmirea unui raport ce contine cuvintele cheie relevante pentru un anumit site si analiza celor mai eficiente. Cum procesul de identificare şi alegere … Continue readin […]
      laurentiu vlad
    • Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri Mai 12, 2014
      Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri. Pe site-ul Serif gasim o categorie de unde putem descarca gratis template-uri, carti de vizita si brosuri. Graphic Design Divizia noastra de grafica va ofera sprijinul in realizarea urmatoarelor repere:​ definire elemente grafice reprezentative (culori si forme), design carti de vizita, pliante, bannere web, […]
      laurentiu vlad
    • Premii – Sponsorizarea unui concurs Mai 12, 2014
      Sponsorizarea unui concurs. Aceasta este o modalitate perfectă pentru a promova produsele sau serviciile oferite. Oamenii îndrăgesc jocurile şi lucrurile gratuite. Costul tău este minim (un premiu pe săptămână şi timpul pentru a organiza concursul), iar profitul este foarte bun. Un concurs va atrage întotdeauna două categorii de vizitatori: aceia care îndrăg […]
      laurentiu vlad
    • Easy Slideshow Maker Mai 11, 2014
      Site-ul Slideshow Maker ne permite sa creem slide show-uri cu pozele noastre. Cu Slideshow Maker putem alege mai multe poze din pc-ul nostru, apoi, putem alege dimensiunile slide show-ului, efecte de tranzitie, viteza de tranzitie etc. Slide show-ul creat, poate fi salvat ca fisier flash in pc-ul nostru. Adresa site-ului: http://www.frobee.comPostat în:Metod […]
      laurentiu vlad
    • Top 8 aplicații web pentru un marketing de succes Mai 10, 2014
      Voi folositi altceva? Te rog sa ne spui si noua. Twitter – glumeam, nu cred că merită locul 1 Facebook – http://www.facebook.com – clar LinkedIn – http://www.linkedin.com – networking, agendă contacte Slideshare –  http://www.slideshare.com – resurse, depozit de prezentări WordPress – http://www.wordpress.org – cei care au blog înțeleg de ce Google Reader – […]
      laurentiu vlad
    • Servicii profesionale de graphic/ui/ux/web design Mai 10, 2014
      Oferim servicii profesionale si de o buna calitate la cele mai mici preturi: web design, magazin virtual, creare site / blog, redesign site existent si multe altele, precum si crearea de grafica tip publicitar: carti de vizita, brosuri, cataloage, invitatii evenimente, pliante, ecusoane, postere si alte elemente grafice. www.ipsum.ro #lovetodesign #thecreati […]
      laurentiu vlad
    • Cum sa fac reclama cu Google Adwords Septembrie 7, 2013
      1. Pasul 1: Start Accesati www.google.ro/adwords Daca aveti deja un cont introduceti in partea dreapta adresa de e-mail si parola sau dati click pe “Incepeti acum” 2. Pasul 2: Contul Adwords Introduceti adresa dvs. de email si alegeti o parola. Urmati instructiuniile simple pentru a crea contul. Verificati-va adresa de email. 3. Pasul 3:  Prima … Continue re […]
      laurentiu vlad
    • S-a implinit 5 ani de la lansarea Blogului Noiembrie 28, 2012
      Astazi acest blog implineste 5 ani de activitate astfel fiind creat in noiembrie 2007 iar primele articole create in decembrie 2007. La multi ani echipei metode de promovare! In continuare poti vedea cum am sarbatorit cand s-a implinit 2 ani de la lansarea Blogului.Postat în:Metode de promovare Tagged: activitate, aniversare, bilanţ, Blogging, la multi ani, […]
      laurentiu vlad
  • Categorii

  • Comentarii recente

    alunu pe Cum sa faci server de CS (cu A…
    MuOnline OldSchooL pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Standup comedy in sc… pe Istoria sexului oral
    arabu pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Anna pe Cum sa folositi aol 9
  • Arhive

Algoritmul google

Algoritmul Google este unul dintre cele mai bine pastrate secrete din Internet. Inginerii specialisti in optimizare pentru motoare de cautare au reusit sa-si dea seama in mare cum functioneaza Google insa algoritmul exact este necunoscut.

Se pare ca Google ia in considerare zeci, poate chiar sute de factori cand va indexeaza site-ul si il afiseaza in lista de rezultate. Poate parea imens, insa nu toti acesti factori au aceeasi importanta. Daca actionati asupra catorva factori simpli veti avea rezultate excelente in Google. Puteti apoi sa va jucati si cu ceilalti factori, insa cei mai importanti vor fi prezentati in continuare in acest articol.
Metainformatii

Metainformatiile sunt informatii despre informatii. Acestea include Descrierea site-ului si cuvintele cheie. Descrierea ar trebui sa fie un text care explica in cateva propozitii ce va gasi un utilizator Google pe acea pagina. E bine sa contina cateva din cuvintele cheie pentru a arata ca pagina are legatura cu termenii cautati de utilizator.
Titlul

Imaginati-va ca sunteti intr-o librarie si cautati o carte de biologie. Probabil ca va veti uita prima data la cartile care au cuvantul Biologie pe coperta. E logic ca aceasta carte sa contina informatii despre biologie.

La fel gandeste si Google. Daca cineva cauta pe Google “veioze”, iar site-ul dumneavoastra contine cuvantul “veioze” in titlul sau, Google presupune ca e mai relevant decat un site care nu are acest cuvant in titlu.
Headings

Probabil folositi headings (titluri si subtitluri de capitole) in cadrul documentelor dumneavoastra Word. Acestea delimiteaza foarte bine continutul documentului. Acelasi lucru ar trebui sa se intample si pe web. Paginile de continut ale site-ului trebuie sa contina un titlu si mai multe subtitluri. Este util pentru utilizatorul site-ului cand citeste si este util si pentru Google sa-si dea seama cum e impartita informatia si ce subiect se trateaza in acel document.

Bineinteles ca primiti puncte in plus daca exista cuvinte cheie in cadrul headingurilor. Din cauza acelorasi considerente ca si in cadrul titlului site-ului. Google presupune ca un document este mai relevant pentru o cautare daca acesta contine cuvintele cheie ale cautarii in cadrul headingurilor.
URL-uri prietenoase

Google foloseste niste programe numite web crawlers care sar din document in document cu ajutorul linkurilor dintre acestea. Daca dumneavoastra aveti pe site un link catre un articol de pe Metromind, un crawler Google va da peste acel link in momentul cand va indexeaza site-ul si va ajunge astfel si pe site-ul Metromind.

Problema este ca Google nu poate folosi linkuri “neprietenoase”. Aceste linkuri neprietenoase au forma www.ipsum.ro/foo.php?article=22&mode=18 . Google nu va urma unlink de acest fel si astfel acea pagina din site nu va fi indexata. Un URL prietenos are forma http://ipsum.ro/category/tehnologie/ . Partea buna in legatura cu un URL de acest fel este ca el este prietenos si pentru utilizatorul final. Dintr-o privire, pot sa-mi fac o parere despre pagina spre care puncteaza acest link.
Page Rank

Page Rank este o valoare numerica ce reprezinta importanta unui site pe web. Cand o pagina puncteaza spre alta, Google considera aceast lucru un vot de incredere pentru site-ul destinatie. Cu cat mai multe voturi de incredere, cu atat mai bine. Conteaza insa si importanta site-ului care a votat, adica PageRank-ul sau.

Desi aceasta nota este data unui site de Google, nu este singurul factor luat in considerare. Este totusi un factor important. PageRank-ul este o valoare pe o scara de la 1 la 10. Aceasta scara nu este liniara, ci mai degraba logaritmica. Asta inseamna ca este mult mai greu de a urca de la un PR 4 la PR 5 decat a fost urcarea site-ului de la PR 3 la PR 4. Asta mai inseamna de asemenea ca un link primit de la un site cu PR 8 este probabil mult mai important decat chiar 100 de linkuri primite de la 100 de site-uri cu PR 4.
Inbound links

Linkurile date de alte site-uri catre site-ul dumneavoastra sunt baza pe care functioneaza algoritmul Google. Reprezinta un vot de incredere de la site-ul sursa al linkului spre site-ul dumneavoastra. Alaturi de continutul de pe site, linkurile sunt cel mai important factor in algoritmul Google. Acestea sunt baza calcularii Page Rank si modalitatea prin care Google poate sa indexeze site-urile de pe web.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: