• Pagini

  • RSS Metode de promovare

    • Neuvoo.ro Aprilie 27, 2016
      Ce este mai exact Neuvoo:  neuvoo.ro  este unul dintre cele mai mari motoare de cautare de locuri de munca din Romania. Avand punctul de pornire in Canada, unde numele sau este sinonim cu “cautare loc de munca”, numara mai mult de trei ani in domeniul de elita. Cele 15 milioane de locuri de munca pot … Continue reading Neuvoo.ro →
      laurentiu vlad
    • Backlink Analyzer Online SEO Tools Mai 28, 2014
      Optimizarea Off-page nu este efectuata direct pe site, insa nu este mai putin importanta. Optimizarea off-page se reduce la un principiu foarte simplu: generarea a cat mai multe (si calitative) linkuri externe (backlinks) spre site-ul optimizat. Factorii care influenteaza un link extern: Anchor Text of Link – Cuvintele folosite in tagul anchor care constitui […]
      laurentiu vlad
    • Statistici web | Google Analytics Mai 23, 2014
      Statistici web – Web Analytics (Analiza web) este procesul de colectare, măsurare şi analizare a activităţii utilizatorului pe site, în vederea atingerii obiectivelor dumneavoastră. Instrumentele de analiză ajută proprietarul site-ului pentru a urmări statisticile site-ului, inclusiv comportamentul vizitatorilor pe site. Ele ajută, de asemenea, proprietarul […]
      laurentiu vlad
    • Google Translate | Google Traducere Mai 21, 2014
      Google Translate este un traducator automat oferit de Google. Fiind un traducator automat Google Traducere nu are o fidelitate extraordinar de mare, insa este acceptabila. De curand Google Translate a lansat traducerea in cateva limbi noi,  fiind primul traducator automat gratuit din si in bulgara, ceha, croata, hindi, poloneza si romana. Astfel, traducatoru […]
      laurentiu vlad
    • 4 modalitati de promovare a afacerii cu investitii minime Mai 19, 2014
      Pentru ca o afacere sa aiba succes aceasta trebuie sa fie cat mai bine planificata. Planificarea activitatilor de marketing, analiza pietei, conceperea produsului si a modului in care acesta va apare pe piata, estimarea cheltuielilor duc la o conturare cat mai clara a activitatilor si directiilor de evolutie a firmei. Planul de marketing face parte … Continu […]
      laurentiu vlad
    • Keyword Tips – Page optimization Mai 15, 2014
      Frecventa cuvintelor cheie (Keyword Frequency) = De cate ori cuvantul cheie se gaseste intr-o arie specifica a paginii incluzand meta tag-urile, titlurile, textul paginii si alt-tag-urile (descrieri ale imaginilor din site). O regula aproximativa este folosirea cuvantui cheie nu mai mult de trei ori in fiecare meta tag, de patru ori in tag-ul de titlu, … Con […]
      laurentiu vlad
    • Google si alte motoare de cautare pe internet: Cenzurat Mai 14, 2014
      Utilizatorii online vor putea cere  gigantului Google si altor motoare de cautare pe internet sa stearga din rezultatele cautarilor online unele informatii, link-uri catre stiri, decizii judecatoresti si alte documente care contin informatii defaimatoare, potrivit unei hotarari CEJ (Curtea Europeana de Justitie), masura pe care gigantul IT Google o considera […]
      laurentiu vlad
    • Keyword research Mai 13, 2014
      Keyword Research – Ce este si cum se face Keyword Research? Conform definitiei pe care o avem in Glosarul SEO rezulta asa: Keyword Research: se refera la procesul de cautare, cercetare, si intocmirea unui raport ce contine cuvintele cheie relevante pentru un anumit site si analiza celor mai eficiente. Cum procesul de identificare şi alegere … Continue readin […]
      laurentiu vlad
    • Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri Mai 12, 2014
      Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri. Pe site-ul Serif gasim o categorie de unde putem descarca gratis template-uri, carti de vizita si brosuri. Graphic Design Divizia noastra de grafica va ofera sprijinul in realizarea urmatoarelor repere:​ definire elemente grafice reprezentative (culori si forme), design carti de vizita, pliante, bannere web, […]
      laurentiu vlad
    • Premii – Sponsorizarea unui concurs Mai 12, 2014
      Sponsorizarea unui concurs. Aceasta este o modalitate perfectă pentru a promova produsele sau serviciile oferite. Oamenii îndrăgesc jocurile şi lucrurile gratuite. Costul tău este minim (un premiu pe săptămână şi timpul pentru a organiza concursul), iar profitul este foarte bun. Un concurs va atrage întotdeauna două categorii de vizitatori: aceia care îndrăg […]
      laurentiu vlad
    • Easy Slideshow Maker Mai 11, 2014
      Site-ul Slideshow Maker ne permite sa creem slide show-uri cu pozele noastre. Cu Slideshow Maker putem alege mai multe poze din pc-ul nostru, apoi, putem alege dimensiunile slide show-ului, efecte de tranzitie, viteza de tranzitie etc. Slide show-ul creat, poate fi salvat ca fisier flash in pc-ul nostru. Adresa site-ului: http://www.frobee.comPostat în:Metod […]
      laurentiu vlad
    • Top 8 aplicații web pentru un marketing de succes Mai 10, 2014
      Voi folositi altceva? Te rog sa ne spui si noua. Twitter – glumeam, nu cred că merită locul 1 Facebook – http://www.facebook.com – clar LinkedIn – http://www.linkedin.com – networking, agendă contacte Slideshare –  http://www.slideshare.com – resurse, depozit de prezentări WordPress – http://www.wordpress.org – cei care au blog înțeleg de ce Google Reader – […]
      laurentiu vlad
    • Servicii profesionale de graphic/ui/ux/web design Mai 10, 2014
      Oferim servicii profesionale si de o buna calitate la cele mai mici preturi: web design, magazin virtual, creare site / blog, redesign site existent si multe altele, precum si crearea de grafica tip publicitar: carti de vizita, brosuri, cataloage, invitatii evenimente, pliante, ecusoane, postere si alte elemente grafice. www.ipsum.ro #lovetodesign #thecreati […]
      laurentiu vlad
    • Cum sa fac reclama cu Google Adwords Septembrie 7, 2013
      1. Pasul 1: Start Accesati www.google.ro/adwords Daca aveti deja un cont introduceti in partea dreapta adresa de e-mail si parola sau dati click pe “Incepeti acum” 2. Pasul 2: Contul Adwords Introduceti adresa dvs. de email si alegeti o parola. Urmati instructiuniile simple pentru a crea contul. Verificati-va adresa de email. 3. Pasul 3:  Prima … Continue re […]
      laurentiu vlad
    • S-a implinit 5 ani de la lansarea Blogului Noiembrie 28, 2012
      Astazi acest blog implineste 5 ani de activitate astfel fiind creat in noiembrie 2007 iar primele articole create in decembrie 2007. La multi ani echipei metode de promovare! In continuare poti vedea cum am sarbatorit cand s-a implinit 2 ani de la lansarea Blogului.Postat în:Metode de promovare Tagged: activitate, aniversare, bilanţ, Blogging, la multi ani, […]
      laurentiu vlad
  • Categorii

  • Comentarii recente

    alunu pe Cum sa faci server de CS (cu A…
    MuOnline OldSchooL pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Standup comedy in sc… pe Istoria sexului oral
    arabu pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Anna pe Cum sa folositi aol 9
  • Arhive

Ce strategii are la dispozitie un om de afaceri

Cine a zis ca legea junglei nu se aplica si pentru afaceri? Fie ca este vorba despre aparare sau atac, aceleasi principii se regasesc si in interiorul unei piete economice. La fel de agresiva ca si jungla, piata cere constant sacrificii. Insa aceasta perspectiva are toate sansele sa fie evitata daca… se pun in aplicare una dintre cele trei strategii de marketing, unanim valabile in lumea afacerilor.

Nu sunt multi cei care au o afacere si care sunt familiarizati cu toate tipurile de strategii de care se poate face uz la un moment dat. Sa vorbesti despre o strategie ca fiind doar agresiva nu este de ajuns. Pentru a da randament ea trebuie sa se plieze exact pe situatia existenta, iar rezultatul ei sa furnizeze ceea ce afaceristul urmareste. Asa ca el poate apela la trei tipuri de strategie, fiecare destinata unui anumit moment al activitatii sale.

Strategia de dezvoltare

Este folosita in momentul in care doreste sa lanseze pe piata o gama mult mai variata de produse si servicii, scopul fiind acela de a diversifica paleta de clienti. Strategia de dezvoltare face ca firma sa-si focalizeze schimbarile in functie de cererea venita din partea clientilor, sau din simpla intuitie a afaceristului. In strategia de dezvoltare sunt incluse de regula urmatoarele miscari:
* cresterea gamei de produse, tinand cont de indicatori de genul: dimensiune, culoare, material;
* largirea gamei de servicii puse la dispozitia clientilor;
* sporirea gamei de optiuni;
* descoperirea unor noi utilizari ale produsului;
* dezvoltarea unui produs nou;
* imbunatatirea constanta a produsului.

In cazul in care afaceristul nostru ar fi singurul jucator de pe piata, aceasta strategie i-ar fi de ajuns. Dar cum nu exista monopol, el intra in contact cu alti jucatori fata de care exercita diferite raporturi. In functie de fiecare situatie in parte se poate apela la o strategie defensiva sau la una ofensiva.

Strategia defensiva

Este pusa in aplicare in cazul in care exista pericolul sa se piarda clientii deja existenti fie din cauza unui concurent mai puternic, fie din cauza unor probleme de ordin intern ce tin de facturi cum ar organizarea sau chiar produsul in sine oferit clientilor. In acest context este indicat sa se faca apel la o analiza SWOT. Pentru cei nefamiliarizati cu acest instrument, analiza SWOT este o metodologie de analiza a unui proiect ori a unei afaceri, iar numele sau deriva din abrevierea punctelor cheie ce stau la baza realizarii ei: punctele tari (Strengths), punctele slabe (Weaknesses), oportunitati (Opportunities) si in cele din urma riscurile (Threats).

Punctele tari si cele slabe sunt legate de firma, de strategiile acesteia si de modul in care se comporta cu concurenta. Oportunitatile si amenintarile sunt factori ce vin dinspre mediul de piata si din directia concurentei si sunt in afara oricarui control al firmei. Aceasta analiza ia in considerare organizarea firmei, performantele ei, produsele cheie de care dispune si pietele strategice pe care este indicat sa se lanseze. In momentul in care este realizata in mod corect ea permite concentrarea atentie asupra zonelor cheie ale afacerii si atrage atentia asupra acelor segmente care sunt ori insuficient exploatate, ori nu sunt suficient de bine „decupate” pentru a se potrivi la fix cu afacerea. Rezultatele finale ale analizei SWOT ofera o imagine obiectiva asupra firmei si in functie de acestea afaceristul va decide daca are sanse reale sa-si poata indeplini planurile si care va fi abordarea pentru viitor.

Strategia ofensiva

Acest tip de strategie este folosit pentru a atrage noi clienti. In momentul in care se pune in practica strategia de atac este evidenta forta jucatorului si capacitatea sa nu numai de a rezista pietei, dar si de a o folosi pentru a-si atinge scopurile. In categoria acestui tip de strategie intra:
* schimbarea politicii de preturi;
* folosirea de noi canale de distributie;
* gasirea de noi puncte de distributie;
* intrarea pe noi sectoare de industrie;
* intrarea pe noi piete geografice.

Pentru a jongla cu avantajele ei, firma trebuie sa dispuna de suficiente resurse care sa-i permita atat schimbarea politicii de preturi cat si invazia pe o piata straina. In cazul in care compania nu are capacitatea financiara si experienta pe piata, aceasta abordare isi poate „arata” coltii si se poate transforma intr-un bilet gratuit spre faliment.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: