• Pagini

  • RSS Metode de promovare

    • Neuvoo.ro Aprilie 27, 2016
      Ce este mai exact Neuvoo:  neuvoo.ro  este unul dintre cele mai mari motoare de cautare de locuri de munca din Romania. Avand punctul de pornire in Canada, unde numele sau este sinonim cu “cautare loc de munca”, numara mai mult de trei ani in domeniul de elita. Cele 15 milioane de locuri de munca pot … Continue reading Neuvoo.ro →
      laurentiu vlad
    • Backlink Analyzer Online SEO Tools Mai 28, 2014
      Optimizarea Off-page nu este efectuata direct pe site, insa nu este mai putin importanta. Optimizarea off-page se reduce la un principiu foarte simplu: generarea a cat mai multe (si calitative) linkuri externe (backlinks) spre site-ul optimizat. Factorii care influenteaza un link extern: Anchor Text of Link – Cuvintele folosite in tagul anchor care constitui […]
      laurentiu vlad
    • Statistici web | Google Analytics Mai 23, 2014
      Statistici web – Web Analytics (Analiza web) este procesul de colectare, măsurare şi analizare a activităţii utilizatorului pe site, în vederea atingerii obiectivelor dumneavoastră. Instrumentele de analiză ajută proprietarul site-ului pentru a urmări statisticile site-ului, inclusiv comportamentul vizitatorilor pe site. Ele ajută, de asemenea, proprietarul […]
      laurentiu vlad
    • Google Translate | Google Traducere Mai 21, 2014
      Google Translate este un traducator automat oferit de Google. Fiind un traducator automat Google Traducere nu are o fidelitate extraordinar de mare, insa este acceptabila. De curand Google Translate a lansat traducerea in cateva limbi noi,  fiind primul traducator automat gratuit din si in bulgara, ceha, croata, hindi, poloneza si romana. Astfel, traducatoru […]
      laurentiu vlad
    • 4 modalitati de promovare a afacerii cu investitii minime Mai 19, 2014
      Pentru ca o afacere sa aiba succes aceasta trebuie sa fie cat mai bine planificata. Planificarea activitatilor de marketing, analiza pietei, conceperea produsului si a modului in care acesta va apare pe piata, estimarea cheltuielilor duc la o conturare cat mai clara a activitatilor si directiilor de evolutie a firmei. Planul de marketing face parte … Continu […]
      laurentiu vlad
    • Keyword Tips – Page optimization Mai 15, 2014
      Frecventa cuvintelor cheie (Keyword Frequency) = De cate ori cuvantul cheie se gaseste intr-o arie specifica a paginii incluzand meta tag-urile, titlurile, textul paginii si alt-tag-urile (descrieri ale imaginilor din site). O regula aproximativa este folosirea cuvantui cheie nu mai mult de trei ori in fiecare meta tag, de patru ori in tag-ul de titlu, … Con […]
      laurentiu vlad
    • Google si alte motoare de cautare pe internet: Cenzurat Mai 14, 2014
      Utilizatorii online vor putea cere  gigantului Google si altor motoare de cautare pe internet sa stearga din rezultatele cautarilor online unele informatii, link-uri catre stiri, decizii judecatoresti si alte documente care contin informatii defaimatoare, potrivit unei hotarari CEJ (Curtea Europeana de Justitie), masura pe care gigantul IT Google o considera […]
      laurentiu vlad
    • Keyword research Mai 13, 2014
      Keyword Research – Ce este si cum se face Keyword Research? Conform definitiei pe care o avem in Glosarul SEO rezulta asa: Keyword Research: se refera la procesul de cautare, cercetare, si intocmirea unui raport ce contine cuvintele cheie relevante pentru un anumit site si analiza celor mai eficiente. Cum procesul de identificare şi alegere … Continue readin […]
      laurentiu vlad
    • Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri Mai 12, 2014
      Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri. Pe site-ul Serif gasim o categorie de unde putem descarca gratis template-uri, carti de vizita si brosuri. Graphic Design Divizia noastra de grafica va ofera sprijinul in realizarea urmatoarelor repere:​ definire elemente grafice reprezentative (culori si forme), design carti de vizita, pliante, bannere web, […]
      laurentiu vlad
    • Premii – Sponsorizarea unui concurs Mai 12, 2014
      Sponsorizarea unui concurs. Aceasta este o modalitate perfectă pentru a promova produsele sau serviciile oferite. Oamenii îndrăgesc jocurile şi lucrurile gratuite. Costul tău este minim (un premiu pe săptămână şi timpul pentru a organiza concursul), iar profitul este foarte bun. Un concurs va atrage întotdeauna două categorii de vizitatori: aceia care îndrăg […]
      laurentiu vlad
    • Easy Slideshow Maker Mai 11, 2014
      Site-ul Slideshow Maker ne permite sa creem slide show-uri cu pozele noastre. Cu Slideshow Maker putem alege mai multe poze din pc-ul nostru, apoi, putem alege dimensiunile slide show-ului, efecte de tranzitie, viteza de tranzitie etc. Slide show-ul creat, poate fi salvat ca fisier flash in pc-ul nostru. Adresa site-ului: http://www.frobee.comPostat în:Metod […]
      laurentiu vlad
    • Top 8 aplicații web pentru un marketing de succes Mai 10, 2014
      Voi folositi altceva? Te rog sa ne spui si noua. Twitter – glumeam, nu cred că merită locul 1 Facebook – http://www.facebook.com – clar LinkedIn – http://www.linkedin.com – networking, agendă contacte Slideshare –  http://www.slideshare.com – resurse, depozit de prezentări WordPress – http://www.wordpress.org – cei care au blog înțeleg de ce Google Reader – […]
      laurentiu vlad
    • Servicii profesionale de graphic/ui/ux/web design Mai 10, 2014
      Oferim servicii profesionale si de o buna calitate la cele mai mici preturi: web design, magazin virtual, creare site / blog, redesign site existent si multe altele, precum si crearea de grafica tip publicitar: carti de vizita, brosuri, cataloage, invitatii evenimente, pliante, ecusoane, postere si alte elemente grafice. www.ipsum.ro #lovetodesign #thecreati […]
      laurentiu vlad
    • Cum sa fac reclama cu Google Adwords Septembrie 7, 2013
      1. Pasul 1: Start Accesati www.google.ro/adwords Daca aveti deja un cont introduceti in partea dreapta adresa de e-mail si parola sau dati click pe “Incepeti acum” 2. Pasul 2: Contul Adwords Introduceti adresa dvs. de email si alegeti o parola. Urmati instructiuniile simple pentru a crea contul. Verificati-va adresa de email. 3. Pasul 3:  Prima … Continue re […]
      laurentiu vlad
    • S-a implinit 5 ani de la lansarea Blogului Noiembrie 28, 2012
      Astazi acest blog implineste 5 ani de activitate astfel fiind creat in noiembrie 2007 iar primele articole create in decembrie 2007. La multi ani echipei metode de promovare! In continuare poti vedea cum am sarbatorit cand s-a implinit 2 ani de la lansarea Blogului.Postat în:Metode de promovare Tagged: activitate, aniversare, bilanţ, Blogging, la multi ani, […]
      laurentiu vlad
  • Categorii

  • Comentarii recente

    alunu pe Cum sa faci server de CS (cu A…
    MuOnline OldSchooL pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Standup comedy in sc… pe Istoria sexului oral
    arabu pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Anna pe Cum sa folositi aol 9
  • Arhive

Sfaturi pentru intocmirea unui plan de afaceri.

Sfaturi
Pentru majoritatea oamenilor sintagma „plan de afaceri” inseamna un document care va fi folosit la cresterea capitalului. Intr-adevar, acesta este motivul pentru care sunt scrise majoritatea planurilor de afaceri. Datorita utilizarii sale, un plan de afaceri este legat in primul rand de finante, desi este imbogatit cu informatii, statistici si date.
Totusi, de obicei se da o importanta prea mica transformarii sale intr-un material interesant, persuasiv. Aceasta este o greseala mare din partea antreprenorului, deoarece daca planul de afaceri nu atrage atentia cititorului, este greu de crezut ca documentul va fi citit in intregime. Cu alte cuvinte, problemele cu care te confrunti atunci cand scrii un plan de afaceri sunt cam aceleasi cu care te confrunti atunci cand scrii textul unei reclame. Chiar daca ai cel mai bun produs sau serviciu din lume, nu va conta niciodata destul de mult, daca oamenii nu au motive sa doreasca sa afle mai multe.
Bineinteles, este o diferenta mare intre trimiterea unui plan de afaceri catre un bancher sau catre o companie venture (cu capital de risc) si trimiterea unei scrisori de intentie catre un posibil partener necunoscut. In cazul unui plan de afaceri, cititorul doreste cu siguranta sa gaseasca o oportunitate de afaceri care sa-i poata aduce un profit mare in schimbul investitiei sale. Acesta este un motiv suficient pentru cititor sa deschida pachetul pentru a vedea ce se afla in interior. In cazul unei scrisori de intentie, posibilul partener este probabil precaut fata de ceea ce i se ofera si poate fi nevoie de o perioada de convingere pentru a tine cont de oferta.
Totusi, planurile de afaceri sunt intotdeauna mai lungi decat scrisorile de intentie (cel putin ar trebui sa fie) si a convinge pe cineva sa citeasca un document de douazeci, treizeci sau patruzeci de pagini necesita un efort mai mare decat pentru o scrisoare de intentie de doua-trei pagini. Deci, care este secretul pentru a face ca un plan de afaceri sa fie citit? Iata cateva dintre ele:
Primul – rezumatul trebuie sa fie perfect.
Acesta nu trebuie sa fie mai lung de doua pagini, cel mult trei in cazuri exceptionale. La scrierea unui plan de afaceri, rezumatul ar trebui scris ultimul. (In fond, cum se poate rezuma ceva ce nu nu a fost scris?). De obicei rezumatul trebuie sa contina cinci sectiuni, care nu ar trebui sa fie mai lungi de doua paragrafe. Cele cinci sectiuni sunt:
1. OPORTUNITATEA: Descrierea unor necesitati care nu sunt satisfacute sau, daca acestea sunt satisfacute partial, prezentarea motivului pentru care nu sunt satisfacute in mod adecvat.2. SOLUTIA: Descrierea solutiei la aceasta problema si de ce aceasta este mai buna decat cele deja existente.

3. MANAGEMENT: Descrierea motivului pentru care este calificat solicitantul si echipa acestuia sa ofere solutia propusa.
4. DIMENSIUNEA PIETEI SI ANTICIPAREA SEGMENTULUI CARE POATE FI OCUPAT: Descrierea marimii pietei pentru care a fost gasita solutia si prezentarea segmentului de piata care se doreste a fi castigat.
5. NECESITATILE FINANCIARE SI STRATEGIA DE RETURNARE A INVESTITIEI: Mentionarea sumei de bani necesare si descrierea modului de folosire a acestora, cu specificarea modului in care vor fi returnati acestia investitorului.
– O alta metoda de a face un plan de afaceri mai usor de citit este de a inlocui comunicarea de la persoana a treia („compania va face…” cu cea la persoana intai plural („noi vom face…”. Acest lucru il va face pe cititor sa se simta de parca ar face deja parte din echipa si elimina sterilitatea pe care o au majoritatea planurilor de afaceri.
– Alte lucruri care trebuie tinute minte la scrierea unui plan de afaceri sunt:
1. EVITAREA UTILIZARII EXCESIVE DE SUPERLATIVE: In general nu este indicat sa se spuna ca afacerea va fi cea mai buna sau cea mai ieftina. Trebuie aratat entuziasm pentru produsele sau serviciile oferite, dar nu este bine ca planul de afaceri sa arate ca incurajarile unei galerii de suporteri.
2. SA NU SE EXAGEREZE PRIN FOLOSIREA DE TIPARITURI COLOR, HARTIE DE LUX SI DE COPERTI PRETENTIOASE: Daca se doreste atragerea unei persoane intr-o afacere, trebuie demonstrata grija fata de bani prin utilizarea tipariturilor alb-negru, cu cat mai putine pagini color, si a hartiei normale. De asemenea trebuie evitate tipariturile si indosarierile scumpe. Acestea ii pot provoca investitorului o stare de nervozitate.
3. CONCRETETEA ESTE FOARTE IMPORTANTA aca explicarea afacerii are nevoie de zece pagini de text, atat spatiu trebuie folosit. Nu este nevoie ca acesta sa ocupe zeci de pagini. Trebuie tinut minte in permanenta ca scopul care se doreste a fi atins este cel de a atrage un interes suficient de mare din partea investitorului pentru a se obtine o intalnire cu el si acesta este momentul in care se poate intra in detalii avansate.
Ca si cu celelalte documente care sunt oferite potentialilor clienti sau consumatori, si planul de afaceri trebuie sa fie bine scris si fara greseli gramaticale. Este bine sa fie consultat un om de afaceri cu o experienta mai vasta pentru a vedea planul de afaceri inainte ca acesta sa fie trimis vreunui investitor. In cazul in care planul de afaceri nu este numai un simplu mijloc de informare, ci si o lectura placuta, sansele de a obtine fonduri vor creste considerabil.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: