• Pagini

  • RSS Metode de promovare

    • Neuvoo.ro Aprilie 27, 2016
      Ce este mai exact Neuvoo:  neuvoo.ro  este unul dintre cele mai mari motoare de cautare de locuri de munca din Romania. Avand punctul de pornire in Canada, unde numele sau este sinonim cu “cautare loc de munca”, numara mai mult de trei ani in domeniul de elita. Cele 15 milioane de locuri de munca pot … Continue reading Neuvoo.ro →
      laurentiu vlad
    • Backlink Analyzer Online SEO Tools Mai 28, 2014
      Optimizarea Off-page nu este efectuata direct pe site, insa nu este mai putin importanta. Optimizarea off-page se reduce la un principiu foarte simplu: generarea a cat mai multe (si calitative) linkuri externe (backlinks) spre site-ul optimizat. Factorii care influenteaza un link extern: Anchor Text of Link – Cuvintele folosite in tagul anchor care constitui […]
      laurentiu vlad
    • Statistici web | Google Analytics Mai 23, 2014
      Statistici web – Web Analytics (Analiza web) este procesul de colectare, măsurare şi analizare a activităţii utilizatorului pe site, în vederea atingerii obiectivelor dumneavoastră. Instrumentele de analiză ajută proprietarul site-ului pentru a urmări statisticile site-ului, inclusiv comportamentul vizitatorilor pe site. Ele ajută, de asemenea, proprietarul […]
      laurentiu vlad
    • Google Translate | Google Traducere Mai 21, 2014
      Google Translate este un traducator automat oferit de Google. Fiind un traducator automat Google Traducere nu are o fidelitate extraordinar de mare, insa este acceptabila. De curand Google Translate a lansat traducerea in cateva limbi noi,  fiind primul traducator automat gratuit din si in bulgara, ceha, croata, hindi, poloneza si romana. Astfel, traducatoru […]
      laurentiu vlad
    • 4 modalitati de promovare a afacerii cu investitii minime Mai 19, 2014
      Pentru ca o afacere sa aiba succes aceasta trebuie sa fie cat mai bine planificata. Planificarea activitatilor de marketing, analiza pietei, conceperea produsului si a modului in care acesta va apare pe piata, estimarea cheltuielilor duc la o conturare cat mai clara a activitatilor si directiilor de evolutie a firmei. Planul de marketing face parte … Continu […]
      laurentiu vlad
    • Keyword Tips – Page optimization Mai 15, 2014
      Frecventa cuvintelor cheie (Keyword Frequency) = De cate ori cuvantul cheie se gaseste intr-o arie specifica a paginii incluzand meta tag-urile, titlurile, textul paginii si alt-tag-urile (descrieri ale imaginilor din site). O regula aproximativa este folosirea cuvantui cheie nu mai mult de trei ori in fiecare meta tag, de patru ori in tag-ul de titlu, … Con […]
      laurentiu vlad
    • Google si alte motoare de cautare pe internet: Cenzurat Mai 14, 2014
      Utilizatorii online vor putea cere  gigantului Google si altor motoare de cautare pe internet sa stearga din rezultatele cautarilor online unele informatii, link-uri catre stiri, decizii judecatoresti si alte documente care contin informatii defaimatoare, potrivit unei hotarari CEJ (Curtea Europeana de Justitie), masura pe care gigantul IT Google o considera […]
      laurentiu vlad
    • Keyword research Mai 13, 2014
      Keyword Research – Ce este si cum se face Keyword Research? Conform definitiei pe care o avem in Glosarul SEO rezulta asa: Keyword Research: se refera la procesul de cautare, cercetare, si intocmirea unui raport ce contine cuvintele cheie relevante pentru un anumit site si analiza celor mai eficiente. Cum procesul de identificare şi alegere … Continue readin […]
      laurentiu vlad
    • Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri Mai 12, 2014
      Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri. Pe site-ul Serif gasim o categorie de unde putem descarca gratis template-uri, carti de vizita si brosuri. Graphic Design Divizia noastra de grafica va ofera sprijinul in realizarea urmatoarelor repere:​ definire elemente grafice reprezentative (culori si forme), design carti de vizita, pliante, bannere web, […]
      laurentiu vlad
    • Premii – Sponsorizarea unui concurs Mai 12, 2014
      Sponsorizarea unui concurs. Aceasta este o modalitate perfectă pentru a promova produsele sau serviciile oferite. Oamenii îndrăgesc jocurile şi lucrurile gratuite. Costul tău este minim (un premiu pe săptămână şi timpul pentru a organiza concursul), iar profitul este foarte bun. Un concurs va atrage întotdeauna două categorii de vizitatori: aceia care îndrăg […]
      laurentiu vlad
    • Easy Slideshow Maker Mai 11, 2014
      Site-ul Slideshow Maker ne permite sa creem slide show-uri cu pozele noastre. Cu Slideshow Maker putem alege mai multe poze din pc-ul nostru, apoi, putem alege dimensiunile slide show-ului, efecte de tranzitie, viteza de tranzitie etc. Slide show-ul creat, poate fi salvat ca fisier flash in pc-ul nostru. Adresa site-ului: http://www.frobee.comPostat în:Metod […]
      laurentiu vlad
    • Top 8 aplicații web pentru un marketing de succes Mai 10, 2014
      Voi folositi altceva? Te rog sa ne spui si noua. Twitter – glumeam, nu cred că merită locul 1 Facebook – http://www.facebook.com – clar LinkedIn – http://www.linkedin.com – networking, agendă contacte Slideshare –  http://www.slideshare.com – resurse, depozit de prezentări WordPress – http://www.wordpress.org – cei care au blog înțeleg de ce Google Reader – […]
      laurentiu vlad
    • Servicii profesionale de graphic/ui/ux/web design Mai 10, 2014
      Oferim servicii profesionale si de o buna calitate la cele mai mici preturi: web design, magazin virtual, creare site / blog, redesign site existent si multe altele, precum si crearea de grafica tip publicitar: carti de vizita, brosuri, cataloage, invitatii evenimente, pliante, ecusoane, postere si alte elemente grafice. www.ipsum.ro #lovetodesign #thecreati […]
      laurentiu vlad
    • Cum sa fac reclama cu Google Adwords Septembrie 7, 2013
      1. Pasul 1: Start Accesati www.google.ro/adwords Daca aveti deja un cont introduceti in partea dreapta adresa de e-mail si parola sau dati click pe “Incepeti acum” 2. Pasul 2: Contul Adwords Introduceti adresa dvs. de email si alegeti o parola. Urmati instructiuniile simple pentru a crea contul. Verificati-va adresa de email. 3. Pasul 3:  Prima … Continue re […]
      laurentiu vlad
    • S-a implinit 5 ani de la lansarea Blogului Noiembrie 28, 2012
      Astazi acest blog implineste 5 ani de activitate astfel fiind creat in noiembrie 2007 iar primele articole create in decembrie 2007. La multi ani echipei metode de promovare! In continuare poti vedea cum am sarbatorit cand s-a implinit 2 ani de la lansarea Blogului.Postat în:Metode de promovare Tagged: activitate, aniversare, bilanţ, Blogging, la multi ani, […]
      laurentiu vlad
  • Categorii

  • Comentarii recente

    alunu pe Cum sa faci server de CS (cu A…
    MuOnline OldSchooL pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Standup comedy in sc… pe Istoria sexului oral
    arabu pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Anna pe Cum sa folositi aol 9
  • Arhive

Greselile unui plan de afaceri

Greselile unui plan de afaceri
Ai deja o idee cam ce cuprinde un business-plan. Te-ai inarmat cu o tona de materiale despre cum trebuie intocmit si toti cunoscutii ti-au dat o multime de sfaturi: fa aici asa, fa dincolo asa, dar pun pariu ca nu ti-au spus si ce greseli clasice sa eviti.

1. Amanarea intocmirii unui business-plan

Nu astepta sa intocmesti un plan de afaceri exact cand te afli sub presiune si ai ajuns la momentul Tzero, cand chiar trebuie sa il intocmesti. Ai nevoie de timp ca sa faci un plan de afaceri „valabil” in care sa nu existe informatii care se bat cap in cap sau incomplete. „Nu am timp sa fac un business-plan” sau „De plan de afaceri imi arde mie? Sunt prea ocupat”. Iata doua tipuri de rapsunsuri pe care multi le dau cand sunt intrebati de business-plan si mai ales de (in)existenta lui.

2. Fluxul de lichiditati

Chiar daca pare greu de crezut, fluxul de lichiditati sau de numerar (cashflow) este mult mai important decat cifrele vanzarilor, ale profitului sau orice altceva iti sare in ochi la prima vedere la un business-plan. Multi se gandesc la profit si nu la fluxul de lichiditati. Cand imaginezi impreuna cu prietenii tai o noua afacere te gandesti in mod instinctiv intai la costul de productie, cu ce suma ar trebui sa vinzi si ce profit/unitate vei obtine. Suntem obisnuiti sa gandim in ecuatii simple de genul „pret de vanzare minus costuri si cheltuieli egal profit”.Din nefericire nu PROFIT cheltuim, ci CASH. Intelegerea ideii de flux de lichiditati este cruciala.

3. Inflatie de idei noi

Planurile nu vand idei de afaceri noi investitorilor. Oamenii vand acele idei. Planul de afaceri, desi necesar, este doar o forma de a prezenta informatia intr-un mod elaborat si nu in ultimul rand atractiv. Investitorii investesc in oameni, nu in idei. Nu ideea stralucita este baza afacerii, ci un „cocktail” de timp, bani, perseverenta si chiar intuitie. Foarte putine afaceri de succes sunt bazate pe o idee noua cu desavarsire. O idee noua este mai greu de „vandut” decat una deja existenta, pentru ca este mai greu de digerat si de crezut in reusita acesteia.

4. Obiective vagi sau ireale

Lasa la o parte frazele „mestesugite” care nu comunica nimic (cum ar fi „vreau sa devin cel mai bun, cel mai mare, cel mai tare de pe piata”. Tine minte ca obiectivul final al unui plan de afaceri sunt rezultatele. Trebuie mentionate date specifice, responsabilitati manageriale, bugete si etapizarea activitatii.Un plan de afaceri, oricat de bine ar suna este lipsit de orice valoare daca nu produce rezultate.

5. Plan de afaceri „bun la toate”

Croieste-ti planul de afaceri care sa se potriveasca perfect afacerii tale. Nu adapta, modifica, bricola, cosmetiza un plan de afaceri asa-zis standard pe care sa il apropii de specificul business-ului tau. Planurile de afaceri pot fi planuri de actiune detaliate, planuri financiare, de marketing sau chiar personale. Pot fi intrebuintate pentru a porni o noua afacere sau doar pentru a conduce o afacere deja existenta mai bine.

6. Prioritati diluate

O lista de prioritati cu 3-4 obiective reprezinta o strategie. O lista de prioritati cu 20 de de obiective este orice altceva decat o strategie coerenta si inchegata. Pe masura ce adaugi tot mai multe insemnari, le diluezi din importanta tuturor „item-urilor” prezente pe lista de asa-zise prioritati

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: