• Pagini

  • RSS Metode de promovare

    • Neuvoo.ro Aprilie 27, 2016
      Ce este mai exact Neuvoo:  neuvoo.ro  este unul dintre cele mai mari motoare de cautare de locuri de munca din Romania. Avand punctul de pornire in Canada, unde numele sau este sinonim cu “cautare loc de munca”, numara mai mult de trei ani in domeniul de elita. Cele 15 milioane de locuri de munca pot … Continue reading Neuvoo.ro →
      laurentiu vlad
    • Backlink Analyzer Online SEO Tools Mai 28, 2014
      Optimizarea Off-page nu este efectuata direct pe site, insa nu este mai putin importanta. Optimizarea off-page se reduce la un principiu foarte simplu: generarea a cat mai multe (si calitative) linkuri externe (backlinks) spre site-ul optimizat. Factorii care influenteaza un link extern: Anchor Text of Link – Cuvintele folosite in tagul anchor care constitui […]
      laurentiu vlad
    • Statistici web | Google Analytics Mai 23, 2014
      Statistici web – Web Analytics (Analiza web) este procesul de colectare, măsurare şi analizare a activităţii utilizatorului pe site, în vederea atingerii obiectivelor dumneavoastră. Instrumentele de analiză ajută proprietarul site-ului pentru a urmări statisticile site-ului, inclusiv comportamentul vizitatorilor pe site. Ele ajută, de asemenea, proprietarul […]
      laurentiu vlad
    • Google Translate | Google Traducere Mai 21, 2014
      Google Translate este un traducator automat oferit de Google. Fiind un traducator automat Google Traducere nu are o fidelitate extraordinar de mare, insa este acceptabila. De curand Google Translate a lansat traducerea in cateva limbi noi,  fiind primul traducator automat gratuit din si in bulgara, ceha, croata, hindi, poloneza si romana. Astfel, traducatoru […]
      laurentiu vlad
    • 4 modalitati de promovare a afacerii cu investitii minime Mai 19, 2014
      Pentru ca o afacere sa aiba succes aceasta trebuie sa fie cat mai bine planificata. Planificarea activitatilor de marketing, analiza pietei, conceperea produsului si a modului in care acesta va apare pe piata, estimarea cheltuielilor duc la o conturare cat mai clara a activitatilor si directiilor de evolutie a firmei. Planul de marketing face parte … Continu […]
      laurentiu vlad
    • Keyword Tips – Page optimization Mai 15, 2014
      Frecventa cuvintelor cheie (Keyword Frequency) = De cate ori cuvantul cheie se gaseste intr-o arie specifica a paginii incluzand meta tag-urile, titlurile, textul paginii si alt-tag-urile (descrieri ale imaginilor din site). O regula aproximativa este folosirea cuvantui cheie nu mai mult de trei ori in fiecare meta tag, de patru ori in tag-ul de titlu, … Con […]
      laurentiu vlad
    • Google si alte motoare de cautare pe internet: Cenzurat Mai 14, 2014
      Utilizatorii online vor putea cere  gigantului Google si altor motoare de cautare pe internet sa stearga din rezultatele cautarilor online unele informatii, link-uri catre stiri, decizii judecatoresti si alte documente care contin informatii defaimatoare, potrivit unei hotarari CEJ (Curtea Europeana de Justitie), masura pe care gigantul IT Google o considera […]
      laurentiu vlad
    • Keyword research Mai 13, 2014
      Keyword Research – Ce este si cum se face Keyword Research? Conform definitiei pe care o avem in Glosarul SEO rezulta asa: Keyword Research: se refera la procesul de cautare, cercetare, si intocmirea unui raport ce contine cuvintele cheie relevante pentru un anumit site si analiza celor mai eficiente. Cum procesul de identificare şi alegere … Continue readin […]
      laurentiu vlad
    • Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri Mai 12, 2014
      Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri. Pe site-ul Serif gasim o categorie de unde putem descarca gratis template-uri, carti de vizita si brosuri. Graphic Design Divizia noastra de grafica va ofera sprijinul in realizarea urmatoarelor repere:​ definire elemente grafice reprezentative (culori si forme), design carti de vizita, pliante, bannere web, […]
      laurentiu vlad
    • Premii – Sponsorizarea unui concurs Mai 12, 2014
      Sponsorizarea unui concurs. Aceasta este o modalitate perfectă pentru a promova produsele sau serviciile oferite. Oamenii îndrăgesc jocurile şi lucrurile gratuite. Costul tău este minim (un premiu pe săptămână şi timpul pentru a organiza concursul), iar profitul este foarte bun. Un concurs va atrage întotdeauna două categorii de vizitatori: aceia care îndrăg […]
      laurentiu vlad
    • Easy Slideshow Maker Mai 11, 2014
      Site-ul Slideshow Maker ne permite sa creem slide show-uri cu pozele noastre. Cu Slideshow Maker putem alege mai multe poze din pc-ul nostru, apoi, putem alege dimensiunile slide show-ului, efecte de tranzitie, viteza de tranzitie etc. Slide show-ul creat, poate fi salvat ca fisier flash in pc-ul nostru. Adresa site-ului: http://www.frobee.comPostat în:Metod […]
      laurentiu vlad
    • Top 8 aplicații web pentru un marketing de succes Mai 10, 2014
      Voi folositi altceva? Te rog sa ne spui si noua. Twitter – glumeam, nu cred că merită locul 1 Facebook – http://www.facebook.com – clar LinkedIn – http://www.linkedin.com – networking, agendă contacte Slideshare –  http://www.slideshare.com – resurse, depozit de prezentări WordPress – http://www.wordpress.org – cei care au blog înțeleg de ce Google Reader – […]
      laurentiu vlad
    • Servicii profesionale de graphic/ui/ux/web design Mai 10, 2014
      Oferim servicii profesionale si de o buna calitate la cele mai mici preturi: web design, magazin virtual, creare site / blog, redesign site existent si multe altele, precum si crearea de grafica tip publicitar: carti de vizita, brosuri, cataloage, invitatii evenimente, pliante, ecusoane, postere si alte elemente grafice. www.ipsum.ro #lovetodesign #thecreati […]
      laurentiu vlad
    • Cum sa fac reclama cu Google Adwords Septembrie 7, 2013
      1. Pasul 1: Start Accesati www.google.ro/adwords Daca aveti deja un cont introduceti in partea dreapta adresa de e-mail si parola sau dati click pe “Incepeti acum” 2. Pasul 2: Contul Adwords Introduceti adresa dvs. de email si alegeti o parola. Urmati instructiuniile simple pentru a crea contul. Verificati-va adresa de email. 3. Pasul 3:  Prima … Continue re […]
      laurentiu vlad
    • S-a implinit 5 ani de la lansarea Blogului Noiembrie 28, 2012
      Astazi acest blog implineste 5 ani de activitate astfel fiind creat in noiembrie 2007 iar primele articole create in decembrie 2007. La multi ani echipei metode de promovare! In continuare poti vedea cum am sarbatorit cand s-a implinit 2 ani de la lansarea Blogului.Postat în:Metode de promovare Tagged: activitate, aniversare, bilanţ, Blogging, la multi ani, […]
      laurentiu vlad
  • Categorii

  • Comentarii recente

    alunu pe Cum sa faci server de CS (cu A…
    MuOnline OldSchooL pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Standup comedy in sc… pe Istoria sexului oral
    arabu pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Anna pe Cum sa folositi aol 9
  • Arhive

Cum sa nu va promovati siteul – 15 metode de Spam in motoarele de cautare

15 metode de Spam in motoarele de cautare

Articole Promovare > Motoare de cautare
Spam-ul, in aproape orice forma, este daunator sanatatii tale. Marea majoritate a utilizatorilor web sunt de acord cu aceasta afirmatie si nimeni nu se gandeste la pranzul procesat facut din carne de Hormel(www.spam.com). Chiar si cuvantul „spam” este infect in cele mai rele moduri[n.tr. in engleza], fiind folosit pentru a descrie partea intunecata si de multe ori inselatoare a orice de la email marketing pana la comportament abuziv pe forum. In domeniul optimizarii pentru motoarele de cautare, spam-ul este folosit pentru a descrie tehnici si tactici care sunt excluse de catre motoarele de cautare sau practici de business ne-etice.

In timp ce compunea noul website[www.stepforth.com], echipa ce facea asta a compilat o scurta lista cu cele mai groaznice forme de spam pe care le-au vazut in ultimul an si o scurta explicare a tehnicii lor. Nu uitati: noi nu incurajam, sustinem sau sugeram folosirea vreunei tehnici descrise mai jos. Noi nu le folosim si site-ul nostru continua sa aiba un rank bun in Google, Yahoo, MSN si Ask. De asemenea, din moment ce Google este motorul de cautare dominant de aproape cinci ani, majoritatea trucurilor de spam au evoluat pentru „fentarea” lui Google si deci se poate ca ele sa nu se aplice la celelalte motoare de cautare.

1. Cloaking (imbracarea unei alte forme)
Aceasta tehnica mai este cunoscuta si ca „invizibila” si este o tehnica ce implica servirea unui set de informatii catre spider-ii motoarelor de cautare in timp ce, fata de clienti, se afiseaza un set diferit de informatii in documentele pe care ei le vad. Desi exista situatii unice in care folosirea cloaking-ului poate fi considerata etica in practica SEO de zi cu zi, aceasta tehnica nu este niciodata necesara. Acest lucru este adevarat in special dupa update-ul algoritmului Jagger la Google, care foloseste istoriile documentelor si a link-urilor ca fiind factori importanti pentru ranking.

2. IP Delivery
IP Delivery este o forma simpla de cloaking in care un set unic de informatii este servit bazat pe numarul IP de unde a fost generata solicitarea. Adresele IP cunoscute ca apartinand motoarelor de cautare – ele primesc un set de informatii in timp ce adresele IP necunoscute (deoarece se presupune ca ele sunt vizitatorii live) primesc un alt set de informatii.

3. Leader Pages (Pagini Frontale)
Paginile Frontale (Leader) sunt o serie de documente similare, fiecare din ele fiind proiectate in asa fel incat sa satisfaca cerintele diferitilor algoritmi ai motoarelor de cautare. Acesta este unul din trucurile originale ale SEO datand din primele zile ale cautarilor cand existau o duzina de motoare de cautare de frunte care sortau mai putin de un miliard de documente. Acest truc este considerat spam de catre motoarele de cautare majore deoarece ele vad aparitii multiple a ceea ce este de fapt acelasi document. Pe langa asta, aceasta tehnica nu mai este practica deoarece motoarele de cautare iau in considerare o varietate de alti factori ce depasesc simpla aranjare sau densitate a cuvintelor cheie aflate in documentele unice.

4. Retele de mini-site-uri
Proiectate pentru a eplora vulnerabilitatea din versiunile mai timpurii ale algoritmului PageRank de la Google, retelele de mini-site-uri implica crearea a catorva site-uri cu subiecte sau produse care sa trimita link-uri spre site-ul central de vanzari. Fiecare mini-site are propriul URL imbogatit cu cuvinte cheie si este proiectat sa satisfaca cerintele motoarelor de cautare principale. De multe ori ele pot fi largite prin adaugarea de informatii de la paginile frontale(leader pages). Prin teserea retelelor de link-uri dintre aceste mini-site-uri, este creata o densitate de link-uri artificiala care poate influenta din plin perceperea de catre Google a importantei site-ului principal. In vara lui 2004, Google a penalizat cateva firme SEO si SEM proeminente pentru folosirea acestor tehnici prin expulzarea intregii liste de clienti a acestora.

5. Ferme de link-uri (Link Farms)
Fermele de link-uri au iesit la suprafata ca fiind depozite gratuite pentru oricine doreste un link atunci cand webmaster-ii invatau cat de influente pentru Google sunt link-urile spre site-ul lor. Google, la randul sau, a scazut valoarea lor imediat si a eliminat in cele din urma valoarea PR acordata paginilor cu o colectie sau un numar ne-ordonat de link-uri. Cu toate acestea, fermele de link-uri persista deoarece webmaster-ii ne-informati si firmele SEO ne-etice continua sa le foloseasca.

6. Spam-ul din blog-uri si forum
Blogurile si forumurile sunt tehnologii de comunicare excelente si esentiale, iar ambele sunt folosite foarte mult in conducerea zilnica a afacerii noastre. La fel ca si orice alt sistem media bazat pe internet, post-urile din blog-uri si forum-uri sunt foarte usor si de multe ori proliferate. In unele cazuri, blogurile si anumite forumuri au un PR mare pentru documentele lor. Acesti doi factori le fac tintele cautarilor firmelor SEO ne-etice care doresc un link de pe un site cu un PR mare catre site-urile lor sau ale clientilor lor. Google in special lupta impotriva abuzului blogurilor si forumurilor.

7. Supra-saturarea cu cuvinte cheie
Candva, motoarele de cautare erau limitate la sortarea si acordarea de ranking site-urilor bazandu-se pe numarul cuvintelor cheie aflate in acele documente. Limitarea aceasta i-a condus pe webmaster-i sa puna cuvinte cheie oriunde se putea. Atunci cand Google a intrat in scena si link-urile spre website-uri au devenit factorul esential, unii au mers atat de departe incat au supra-saturat textul ancora cu cuvinte cheie. Cel mai obisnuit exemplu continuu al supra-saturarii cu cuvinte cheie poate fi gasit langa partea de jos a mai multor site-uri aflate pe internet.

8. Text ascuns (Hidden Text)
Este uimitor faptul ca unii webmaster-i si SEO continua sa foloseasca textul ascuns ca tehnica dar, asa cum este scos in evidenta de numarul de site-uri vizitate, multi inca fac asta. Nu ar trebui. Exista doua tipuri de text ascuns. Primul este textul care are aceeasi culoare ca si culoarea de fundal a paginii, astfel fiind invizibil pentru vizitatorii umani dar vizibil pentru spider-ii de cautare. Al doilea tip de text este cel ascuns in spatele imaginilor sau sub layer-ele de documente. Motoarele de cautare tind sa displaca ambele forme si este cunoscuta dorinta lor de a deprecia valoarea documentelor ce contin text ascuns.

9. Meta-tag-uri nefolositoare
Majoritatea meta tag-urilor sunt absolut nefolositoare. Partea ne-etica este aceea ca unele firme SEO solicita un anume pret pentru crearea si inserarea de meta tag-uri. In unele cazuri, se pare ca exista cate un meta tag pentru fiecare factor posibil dar majoritatea din ele nici nu sunt luate in considerare de catre spider-ii de cautare. StepForth & stilxxi folosesc meta-tag-urile description si keywords (desi avem indoieli despre valoarea adevarata a tagului keywords) impreuna cu fisierele robots.txt relevante. Orice alta informatie de identificare si clarificare ar trebui sa se vada pe pagina de contact sau sa fie inclusa in partea de subsol a fiecarei pagini.

10. Folosirea incorecta a directoarelor
Directoarele(web directories), spre deosebire de alte indexuri de cautare, tind sa fie sortate de catre factorul uman. Motoarele de cautare dau in mod traditional link-urilor din directoare o greutate mai mare considerandu-le link-uri de la autoritati de incredere(trusted authorities). O practica a spam-ului directoarelor a avut loc pe masura ce unii SEO si webmasteri vanau link-uri valoroase pentru imbunatatirea ranking-ului lor. Motoarele de cautare deci au inceput sa deprecieze link-urile de la majoritatea directoarelor de link-uri. Unii SEO continua sa furnizeze contra cost servicii de inscriere in directoare.

11. Tag-uri ascunse
Exista un numar de diferite tipuri de tag-uri folosite de catre browsere sau design-erii de website-uri de a practica o varietate de functii cum ar fi: tag-uri de comentarii(comments), tag style, tag alt, tag noframes si tag http-equiv. De exemplu, „alt tag” este folosit de cititoarele de website-uri (browser-e) pentru a descrie orbilor imaginile vizuale. Inserarea de cuvinte cheie in aceste tag-uri a fost o tehnica folosita de catre un numar mare de SEO in anii antecedenti. Desi unii continua sa foloseasca nepotrivit aceste tag-uri, in general aceasta practica pare sa dispara.

12. Inscrierile Organice a Website-urilor
Unul din cele mai ne-etice lucruri pe care il poate face o afacere bazata pe servicii este aceea de a le cere bani clientilor pentru un serviciu pe care ei de fapt nu au nevoie. Solicitarea de plata sau chiar afirmarea de inscrieri in motoarele de cautare principale sunt un asemenea exemplu. Spider-ii motoarelor de cautare sunt atat de avansati incat ei nu mai au nevoie de inscrierea unui website pentru a gasi o anume informatie. Spider-ii motoarelor de cautare gasesc noi documente vizitand link-urile. Serviciile de inscriere a website-urilor sau firmele SEO care solicita un singur banut pentru inscrierile in Google, Yahoo, MSN sau Ask Jeeves solicita in mod radical si ne-etic un pret prea mare clientilor lor.

13. Email Spam
Plasarea unui link URL in interiorul unui email ce ne solicita sa facem ceva continua sa fie un mod de marketing spam foarte des intalnit. Cu cresterea folosirii aplicatiilor de desktop search, spamul email chiar a crescut.

14. Spam de redirectionare
Exista cateva moduri de a folosi functia de re-direct pentru a pacali un motor de cautare sau pentru a deturna traficul destinat unui alt website! Indiferent daca metoda folosita este un 301, un 302, un 402 un meta refresh sau un javascript, rezultatul ultim este un spam al motoarelor de cautare.

15. Folosirea improprie a formatelor Web 2.0 (Wiki, networking-ul social si social tagging)
O forma crescanda de SEO spam se gaseste in folosirea improprie a formatelor media introduse de utilizatori, cum ar fi Wikipedia. La fel ca si comentariul spam al blogurilor, natura live-to-web a formatelor Web 2.0 furnizeaza o plaja mare pentru tehnicienii SEO spam. Multe din aceste incercari pot atrage un succes de scurta durata desi nu peste mult se vor lua masuri pentru scaderea valorii acestor tipuri de eforturi.

Spam-ul motoarelor de cautare continua sa fie o problema pentru industria SEO pe masura ce incearca sa treaca de perceperile celor care fac reclama in masa. Atunci cand sunt folosite tehnici ne-etice, increderea (baza tuturor afacerilor) este abuzata iar eforturile industriei SEO/SEM sunt puse la indoiala. Din fericire, noul algoritm al lui Google pare sa fie intr-o lupta pe viata si pe moarte impotriva detectarii si prevenirii spam-ului SEO. Sa speram ca 2006 este anul in care intreaga industrie SEO foloseste o dieta spam free.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: