• Pagini

  • RSS Metode de promovare

    • Neuvoo.ro Aprilie 27, 2016
      Ce este mai exact Neuvoo:  neuvoo.ro  este unul dintre cele mai mari motoare de cautare de locuri de munca din Romania. Avand punctul de pornire in Canada, unde numele sau este sinonim cu “cautare loc de munca”, numara mai mult de trei ani in domeniul de elita. Cele 15 milioane de locuri de munca pot … Continue reading Neuvoo.ro →
      laurentiu vlad
    • Backlink Analyzer Online SEO Tools Mai 28, 2014
      Optimizarea Off-page nu este efectuata direct pe site, insa nu este mai putin importanta. Optimizarea off-page se reduce la un principiu foarte simplu: generarea a cat mai multe (si calitative) linkuri externe (backlinks) spre site-ul optimizat. Factorii care influenteaza un link extern: Anchor Text of Link – Cuvintele folosite in tagul anchor care constitui […]
      laurentiu vlad
    • Statistici web | Google Analytics Mai 23, 2014
      Statistici web – Web Analytics (Analiza web) este procesul de colectare, măsurare şi analizare a activităţii utilizatorului pe site, în vederea atingerii obiectivelor dumneavoastră. Instrumentele de analiză ajută proprietarul site-ului pentru a urmări statisticile site-ului, inclusiv comportamentul vizitatorilor pe site. Ele ajută, de asemenea, proprietarul […]
      laurentiu vlad
    • Google Translate | Google Traducere Mai 21, 2014
      Google Translate este un traducator automat oferit de Google. Fiind un traducator automat Google Traducere nu are o fidelitate extraordinar de mare, insa este acceptabila. De curand Google Translate a lansat traducerea in cateva limbi noi,  fiind primul traducator automat gratuit din si in bulgara, ceha, croata, hindi, poloneza si romana. Astfel, traducatoru […]
      laurentiu vlad
    • 4 modalitati de promovare a afacerii cu investitii minime Mai 19, 2014
      Pentru ca o afacere sa aiba succes aceasta trebuie sa fie cat mai bine planificata. Planificarea activitatilor de marketing, analiza pietei, conceperea produsului si a modului in care acesta va apare pe piata, estimarea cheltuielilor duc la o conturare cat mai clara a activitatilor si directiilor de evolutie a firmei. Planul de marketing face parte … Continu […]
      laurentiu vlad
    • Keyword Tips – Page optimization Mai 15, 2014
      Frecventa cuvintelor cheie (Keyword Frequency) = De cate ori cuvantul cheie se gaseste intr-o arie specifica a paginii incluzand meta tag-urile, titlurile, textul paginii si alt-tag-urile (descrieri ale imaginilor din site). O regula aproximativa este folosirea cuvantui cheie nu mai mult de trei ori in fiecare meta tag, de patru ori in tag-ul de titlu, … Con […]
      laurentiu vlad
    • Google si alte motoare de cautare pe internet: Cenzurat Mai 14, 2014
      Utilizatorii online vor putea cere  gigantului Google si altor motoare de cautare pe internet sa stearga din rezultatele cautarilor online unele informatii, link-uri catre stiri, decizii judecatoresti si alte documente care contin informatii defaimatoare, potrivit unei hotarari CEJ (Curtea Europeana de Justitie), masura pe care gigantul IT Google o considera […]
      laurentiu vlad
    • Keyword research Mai 13, 2014
      Keyword Research – Ce este si cum se face Keyword Research? Conform definitiei pe care o avem in Glosarul SEO rezulta asa: Keyword Research: se refera la procesul de cautare, cercetare, si intocmirea unui raport ce contine cuvintele cheie relevante pentru un anumit site si analiza celor mai eficiente. Cum procesul de identificare şi alegere … Continue readin […]
      laurentiu vlad
    • Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri Mai 12, 2014
      Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri. Pe site-ul Serif gasim o categorie de unde putem descarca gratis template-uri, carti de vizita si brosuri. Graphic Design Divizia noastra de grafica va ofera sprijinul in realizarea urmatoarelor repere:​ definire elemente grafice reprezentative (culori si forme), design carti de vizita, pliante, bannere web, […]
      laurentiu vlad
    • Premii – Sponsorizarea unui concurs Mai 12, 2014
      Sponsorizarea unui concurs. Aceasta este o modalitate perfectă pentru a promova produsele sau serviciile oferite. Oamenii îndrăgesc jocurile şi lucrurile gratuite. Costul tău este minim (un premiu pe săptămână şi timpul pentru a organiza concursul), iar profitul este foarte bun. Un concurs va atrage întotdeauna două categorii de vizitatori: aceia care îndrăg […]
      laurentiu vlad
    • Easy Slideshow Maker Mai 11, 2014
      Site-ul Slideshow Maker ne permite sa creem slide show-uri cu pozele noastre. Cu Slideshow Maker putem alege mai multe poze din pc-ul nostru, apoi, putem alege dimensiunile slide show-ului, efecte de tranzitie, viteza de tranzitie etc. Slide show-ul creat, poate fi salvat ca fisier flash in pc-ul nostru. Adresa site-ului: http://www.frobee.comPostat în:Metod […]
      laurentiu vlad
    • Top 8 aplicații web pentru un marketing de succes Mai 10, 2014
      Voi folositi altceva? Te rog sa ne spui si noua. Twitter – glumeam, nu cred că merită locul 1 Facebook – http://www.facebook.com – clar LinkedIn – http://www.linkedin.com – networking, agendă contacte Slideshare –  http://www.slideshare.com – resurse, depozit de prezentări WordPress – http://www.wordpress.org – cei care au blog înțeleg de ce Google Reader – […]
      laurentiu vlad
    • Servicii profesionale de graphic/ui/ux/web design Mai 10, 2014
      Oferim servicii profesionale si de o buna calitate la cele mai mici preturi: web design, magazin virtual, creare site / blog, redesign site existent si multe altele, precum si crearea de grafica tip publicitar: carti de vizita, brosuri, cataloage, invitatii evenimente, pliante, ecusoane, postere si alte elemente grafice. www.ipsum.ro #lovetodesign #thecreati […]
      laurentiu vlad
    • Cum sa fac reclama cu Google Adwords Septembrie 7, 2013
      1. Pasul 1: Start Accesati www.google.ro/adwords Daca aveti deja un cont introduceti in partea dreapta adresa de e-mail si parola sau dati click pe “Incepeti acum” 2. Pasul 2: Contul Adwords Introduceti adresa dvs. de email si alegeti o parola. Urmati instructiuniile simple pentru a crea contul. Verificati-va adresa de email. 3. Pasul 3:  Prima … Continue re […]
      laurentiu vlad
    • S-a implinit 5 ani de la lansarea Blogului Noiembrie 28, 2012
      Astazi acest blog implineste 5 ani de activitate astfel fiind creat in noiembrie 2007 iar primele articole create in decembrie 2007. La multi ani echipei metode de promovare! In continuare poti vedea cum am sarbatorit cand s-a implinit 2 ani de la lansarea Blogului.Postat în:Metode de promovare Tagged: activitate, aniversare, bilanţ, Blogging, la multi ani, […]
      laurentiu vlad
  • Categorii

  • Comentarii recente

    alunu pe Cum sa faci server de CS (cu A…
    MuOnline OldSchooL pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Standup comedy in sc… pe Istoria sexului oral
    arabu pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Anna pe Cum sa folositi aol 9
  • Arhive

Cum opereaza franciza

Franciza se realizeaza prin reproducerea unei afaceri de succes in conditiile cuvenite cu titularul acestei afaceri. Franciza presupune exploatarea unor drepturi de proprietate intelectuala si industriala apartinand titularului unei afaceri de succes de catre un nou intreprinzator in schimbul pretului cuvenit.

Franciza inseamna un parteneriat total intre francizor si francizat, un schimb permanent de informatii intre acesti parteneri o cooperare stransa si continua pentru reusita comuna in afacere.

Franciza este o modaliatate de utilizare a unor drepturi de proprietate intelectuala si industriala, de exploatare a acestora in afaceri si comert, o modaliatate de valorificare a inteligentei , a activitatii creatoare. Este o investitie in si de inteligenta. Si, ca orice investitie de acest fel, este cea mai putin riscanta, cea mai apta de a aduce succes, de a asigura recuperarea cheltuielilor facute intr-un termen scurt.

Se poate invoca in favoarea francizei si argumentul ca acesta constituie pentru francizat o scoala de management si calificare profesionala la un nivel la care, de regula, se obtine succesul intr-o afacere ori intr-o profesie, ca experienta astfel dobandita ramane un bun castigat al francizatilor si poate fi valorificata fara a prejudicia pe francizori, ca retelele de franciza sunt apte sa furnizeze produsele si serviciile asteptate de consumatori si sa se constituie intr-o concurenta pentru produsele si serviciile oferite de alti comercianti, inclusiv de societatile cu capital de stat, ci si intr-un exemplu pentru alti intreprinzatori.

In una din primele abordari ale francizei in doctrina noastra s-a aratat ca, contractul de franciza este o varietate recenta si foarte raspandita a contractuuli de concesiune si reprezinta concesiunea unei marci (de produse sau de servicii) la care se adauga concesiunea ansanblului de metode de rentabilitate.

Intrebandu-va singur daca veti avea mai mult succes singur sau ca parte dintr-o mare companie, noi va dam cateva avantaje:

* nume consacrat ca o marca cunoscuta
* puterea de a selecta si negocia locatii
* consultanta in vederea alegerii functionalitatilor, dotarea cu aparatura, materiale, furnizori
* consultanta in expertize financiare, plan de afaceri, solutii financiare
* training si dezvoltarea tehnicilor de management
* management contabil
* suport si expertiza
* campanii regionale si nationale de marketing si PR
* implicarea in evenimente majore locale si nationale
* asistenta in recrutarea personalului
* vizite periodice din aprtea directorilor artistic, de marketing, si administrative pentru mentinerea standardelor.

Avantaje si dezavantaje pentru francizor

Avantaje
– Crearea de retele cu costuri reduse
– Atragerea in sfera sa de influenta a capitalurilor francizatilor sai, cresterea investitiilor si a profitului
– Expansiunea produselor si/sau serviciilor francizorului, patrunderea pe noi piete in acelasi timp cu posibilitatea pastrarii controlului distributiei, valorizarea marcii, castigarea si pastrarea clientelei – Economisirea bugetelor pentru publicitate, suportate in parte de francizati si axate pe publicitate locala, mai ieftina.

Dezavantaje
– Depinde de activitatea francizatului, inclusiv la imagine si marimea profitului
– Erorile din activitatea unui francizat au efecte in toata reteaua de franciza
– Serviciile pe care trebuie sa le asigure francizatilor sai implica eforturi umane si financiare considerabile (administrarea, controlul si gestiunea retelei)
– Chiar daca la expirarea contractului francizatul pierde dreptul de folosinta a insemnelor, echipa acestuia pastreaza cunostintele din timpul instruirilor si le poate folosi pentru o retea concurenta
– Controlul limitat asupra francizatilor in francizele multinationale

Avantaje si dezavantaje pentru francizat

Avantaje
– Beneficiaza de puterea de atractie a unei marci
– Pastreaza independenta si conducerea afacerii
– Foloseste un concept verificat, profitabil

– Reduce riscurile de esec
– Are din partea francizorului asigurata instruirea, asistenta manageriala si tehnica
– Beneficiaza de campanii publicitare si reclama cu costuri mai reduse si impact mai mare, fiind realizata la nivelul retelei.

Dezavantaje
– Independenta francizatului este limitata, chiar daca ramane proprietarul afacerii
– Accesul francizatului la tehnologie, la rezultatele cercetarii si dezvoltarii sunt conditionate financiar prin taxa de intrare in retea, redevente. Francizatul este implicat intr-o afacere limitata
– Taxele pe care trebuie sa le plateasca francizorului se vor reflecta si in preturile produselor sau servicilor sale.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: