• Pagini

  • RSS Metode de promovare

    • Neuvoo.ro Aprilie 27, 2016
      Ce este mai exact Neuvoo:  neuvoo.ro  este unul dintre cele mai mari motoare de cautare de locuri de munca din Romania. Avand punctul de pornire in Canada, unde numele sau este sinonim cu “cautare loc de munca”, numara mai mult de trei ani in domeniul de elita. Cele 15 milioane de locuri de munca pot … Continue reading Neuvoo.ro →
      laurentiu vlad
    • Backlink Analyzer Online SEO Tools Mai 28, 2014
      Optimizarea Off-page nu este efectuata direct pe site, insa nu este mai putin importanta. Optimizarea off-page se reduce la un principiu foarte simplu: generarea a cat mai multe (si calitative) linkuri externe (backlinks) spre site-ul optimizat. Factorii care influenteaza un link extern: Anchor Text of Link – Cuvintele folosite in tagul anchor care constitui […]
      laurentiu vlad
    • Statistici web | Google Analytics Mai 23, 2014
      Statistici web – Web Analytics (Analiza web) este procesul de colectare, măsurare şi analizare a activităţii utilizatorului pe site, în vederea atingerii obiectivelor dumneavoastră. Instrumentele de analiză ajută proprietarul site-ului pentru a urmări statisticile site-ului, inclusiv comportamentul vizitatorilor pe site. Ele ajută, de asemenea, proprietarul […]
      laurentiu vlad
    • Google Translate | Google Traducere Mai 21, 2014
      Google Translate este un traducator automat oferit de Google. Fiind un traducator automat Google Traducere nu are o fidelitate extraordinar de mare, insa este acceptabila. De curand Google Translate a lansat traducerea in cateva limbi noi,  fiind primul traducator automat gratuit din si in bulgara, ceha, croata, hindi, poloneza si romana. Astfel, traducatoru […]
      laurentiu vlad
    • 4 modalitati de promovare a afacerii cu investitii minime Mai 19, 2014
      Pentru ca o afacere sa aiba succes aceasta trebuie sa fie cat mai bine planificata. Planificarea activitatilor de marketing, analiza pietei, conceperea produsului si a modului in care acesta va apare pe piata, estimarea cheltuielilor duc la o conturare cat mai clara a activitatilor si directiilor de evolutie a firmei. Planul de marketing face parte … Continu […]
      laurentiu vlad
    • Keyword Tips – Page optimization Mai 15, 2014
      Frecventa cuvintelor cheie (Keyword Frequency) = De cate ori cuvantul cheie se gaseste intr-o arie specifica a paginii incluzand meta tag-urile, titlurile, textul paginii si alt-tag-urile (descrieri ale imaginilor din site). O regula aproximativa este folosirea cuvantui cheie nu mai mult de trei ori in fiecare meta tag, de patru ori in tag-ul de titlu, … Con […]
      laurentiu vlad
    • Google si alte motoare de cautare pe internet: Cenzurat Mai 14, 2014
      Utilizatorii online vor putea cere  gigantului Google si altor motoare de cautare pe internet sa stearga din rezultatele cautarilor online unele informatii, link-uri catre stiri, decizii judecatoresti si alte documente care contin informatii defaimatoare, potrivit unei hotarari CEJ (Curtea Europeana de Justitie), masura pe care gigantul IT Google o considera […]
      laurentiu vlad
    • Keyword research Mai 13, 2014
      Keyword Research – Ce este si cum se face Keyword Research? Conform definitiei pe care o avem in Glosarul SEO rezulta asa: Keyword Research: se refera la procesul de cautare, cercetare, si intocmirea unui raport ce contine cuvintele cheie relevante pentru un anumit site si analiza celor mai eficiente. Cum procesul de identificare şi alegere … Continue readin […]
      laurentiu vlad
    • Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri Mai 12, 2014
      Descarca template-uri, carti de vizita si brosuri. Pe site-ul Serif gasim o categorie de unde putem descarca gratis template-uri, carti de vizita si brosuri. Graphic Design Divizia noastra de grafica va ofera sprijinul in realizarea urmatoarelor repere:​ definire elemente grafice reprezentative (culori si forme), design carti de vizita, pliante, bannere web, […]
      laurentiu vlad
    • Premii – Sponsorizarea unui concurs Mai 12, 2014
      Sponsorizarea unui concurs. Aceasta este o modalitate perfectă pentru a promova produsele sau serviciile oferite. Oamenii îndrăgesc jocurile şi lucrurile gratuite. Costul tău este minim (un premiu pe săptămână şi timpul pentru a organiza concursul), iar profitul este foarte bun. Un concurs va atrage întotdeauna două categorii de vizitatori: aceia care îndrăg […]
      laurentiu vlad
    • Easy Slideshow Maker Mai 11, 2014
      Site-ul Slideshow Maker ne permite sa creem slide show-uri cu pozele noastre. Cu Slideshow Maker putem alege mai multe poze din pc-ul nostru, apoi, putem alege dimensiunile slide show-ului, efecte de tranzitie, viteza de tranzitie etc. Slide show-ul creat, poate fi salvat ca fisier flash in pc-ul nostru. Adresa site-ului: http://www.frobee.comPostat în:Metod […]
      laurentiu vlad
    • Top 8 aplicații web pentru un marketing de succes Mai 10, 2014
      Voi folositi altceva? Te rog sa ne spui si noua. Twitter – glumeam, nu cred că merită locul 1 Facebook – http://www.facebook.com – clar LinkedIn – http://www.linkedin.com – networking, agendă contacte Slideshare –  http://www.slideshare.com – resurse, depozit de prezentări WordPress – http://www.wordpress.org – cei care au blog înțeleg de ce Google Reader – […]
      laurentiu vlad
    • Servicii profesionale de graphic/ui/ux/web design Mai 10, 2014
      Oferim servicii profesionale si de o buna calitate la cele mai mici preturi: web design, magazin virtual, creare site / blog, redesign site existent si multe altele, precum si crearea de grafica tip publicitar: carti de vizita, brosuri, cataloage, invitatii evenimente, pliante, ecusoane, postere si alte elemente grafice. www.ipsum.ro #lovetodesign #thecreati […]
      laurentiu vlad
    • Cum sa fac reclama cu Google Adwords Septembrie 7, 2013
      1. Pasul 1: Start Accesati www.google.ro/adwords Daca aveti deja un cont introduceti in partea dreapta adresa de e-mail si parola sau dati click pe “Incepeti acum” 2. Pasul 2: Contul Adwords Introduceti adresa dvs. de email si alegeti o parola. Urmati instructiuniile simple pentru a crea contul. Verificati-va adresa de email. 3. Pasul 3:  Prima … Continue re […]
      laurentiu vlad
    • S-a implinit 5 ani de la lansarea Blogului Noiembrie 28, 2012
      Astazi acest blog implineste 5 ani de activitate astfel fiind creat in noiembrie 2007 iar primele articole create in decembrie 2007. La multi ani echipei metode de promovare! In continuare poti vedea cum am sarbatorit cand s-a implinit 2 ani de la lansarea Blogului.Postat în:Metode de promovare Tagged: activitate, aniversare, bilanţ, Blogging, la multi ani, […]
      laurentiu vlad
  • Categorii

  • Comentarii recente

    alunu pe Cum sa faci server de CS (cu A…
    MuOnline OldSchooL pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Standup comedy in sc… pe Istoria sexului oral
    arabu pe Cum sa faci server de mu onlin…
    Anna pe Cum sa folositi aol 9
  • Arhive

Ce e bine si ce e rau in noul Cod Fiscal

Ce e bine si ce e rau in noul Cod FiscalTi-ai facut o microintreprindere ca sa o poti folosi pentru plata salariilor? Ai microintreprindere dar vrei sa derulezi afaceri de milioane de euro si sa platesti impozit redus? Ei bine de acum incolo lucrul acesta va fi aproape imposibil.Noul Cod fiscal a fost promulgat si publicat in Monitorul Oficial. In ciuda dezbaterilor pe aceasta tema, nu putini vor fi cei surprinsi de prevederile noului cod.

Principalele aspecte ale Codului Fiscal sunt analizate pentru HotNews de Gabi Biris, avocat specilaist in litigii financiare, partener la casa de avocatura Biris Goran.

Regimul microinteprinderilor

1. Impozitul pe microfirma va fi de 2% pe venit fata de 3% cat a fost pana in prezent . Insa din 2008 impozitul va urca la 2,5% pentru ca in 2009 sa ajunga la 3%.

2. Nu vor fi considerate microintreprinderi firmele care au peste 50% din venituri realizate in urma activitatilor de consultanta si management.

Aceasta masura a fost introdusa ca sa in

greuneze folosirea microintreprnderilor pentru plata de salarii.

3. Microintreprinderile care vor realiza venituri mai mari de 100 de mii de euro pe an acestea vor plati impozit pe profit de la inceputul anului.

Aceasta este o masura antiabuz care elimina parctic integral posibilitatea de a folosi microinteprinderile pentru a face afaceri speculative de peste 100 de mii de euro.

In acest moment o microintreprindere ramane microinteprindere pana la anul putand face afaceri de milioane de euro. La anul s-ar fi infiintat putea o noua microinteprindere si speculatiile se reluau.

Din cauza acestor smecherii Cota unica de impozitare nu poate fi pe deplin eficienta. Cei care contesta cel mai tare cota unica de impozitare sunt chiar cei care nu platesc impozite, afirma Gabi Biris.

4. Impozitarea castigurilor din actiuni a ramas la acelasi nivel, adica de 1% pentru titlurile detinute peste un an si 16% pentru cele detinute sub un an.

Pe bursa, cele doua cote, coroborate cu metoda de calcul a impozitul la pretul mediu ponderat poate duce la situatii in care diferentele dintre impozitul intre impozitul pe care credem noi ca trebuie sa-l platim si impozitul pe care trebuie sa-l platim va fi foarte mare.

Impozitul nu se calculeaza ca diferenta intre pretul de vanzare si pretul la care am achizitionat efectiv actiunea ci ca diferenta intre pretul de vanzare si pretul moderat. In final, rata de impunere va fi mai mare decat cota de 1% pentru titlurile detinute peste un an.

Pastrarea celor doua cote de impunere diferite creaza distorsiuni. Pentru a elimina aceste distrosiuni ar fi trebuit ca metoda de calcul sa fie raportata la pretul istoric.

5. Impozitul pe castigul din speculatii imobiliare.
S-a eliminat impozitul pe castig si s-a introdus un impozit degresiv pe pretul de vanzare.
Introducerea acestui impozit va aduce mult mai putini bani la bugetul de stat decat ar fi putut aduce impozitul pe castig (diferenta dintre pretul de vanzare si cel de cumparare) fara exceptii.

Impozitul acesta va afecta in special pe micii vanzatori de locuinte fiindca ei vor avea de platit un impozit mult mai mare decat speculatorii care vand proprietati valoroase.

Pentru tranzactii de ordinul milioanelor de euro se plateste un impozit maxim de 2% sau chiar de 1% (daca proprietatea a fost detinuta mai mult de trei ani). Cu alte cuvinte, la vanzari mari impozitul scade.

Solutia corecta in ceea ce priveste acest impozit ar fi fost pastrarea impozitul pe castig si eliminarea exceptiilor care au facut ca in 2006 in 7 luni, din toata tara, sa se stranga doar 25 milioane de euro impozit.

6. Impozitul pe cladiri platit de persoanele juridice.
Se da posibilitatea autoritatilor locale sa stabileasca o cota de impozit de pana la 1,8% din valoarea cladirii fata de 1% cat era pana in prezent.

Este o marire exagerata, si impozitul de 1% fiind deja unul foarte ridicat. Practic, pentru o cladire de birouri, clasa A, marirea de impozit de 1,8% poate reprezenta chiria pentru o luna, adica circa 10% din venituri.

Un alt aspect extrem de nociv al acestui Cod Fiscal se refera la diferenta enorma de impozit platita pentru spatiile comerciale (hoteluri, magazine) de persoanele fizice si cele juridice. O persoana juridica ajunge sa plateasca un impozit si de 100 de ori mai mare decat o persoana fizica.

Ca urmare, s-ar putea sa asistam la o crestere a spatiilor comerciale proprietate personala. Adica statul incureaza persoanele fizice, exact zona unde se manifesta cel mai puternic evaziunea fiscala si munca la negru.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: